Centrum pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Dostawa

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia docierały do naszych Klientów najszybciej jak to możliwe.
Zamówienia realizowane są zgodnie z kolejnością ich otrzymania.

Standardowy czas realizacji zamówienia to 1-2 dni robocze.
Do terminu realizacji dodać należy czas potrzebny kurierowi na dostawę, który uzależniony jest od wybranej formy wysyłki.

Zamówienia złożone i skompletowane od poniedziałku do piątku do godz. 14:00 nadawane są standardowo tego samego dnia z dostawą do Klienta w następnym dniu roboczym.

Zamówienie złożone w soboty, dni wolne od pracy i święta wysyłane są w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.

Aby dokonać zmiany adresu dostawy Twojego zamówienia, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@bellaborsa.pl

Uwaga: Od momentu zmiany statusu zamówienia na pakowane/spakowane/wysłane nie mamy możliwości zmiany adresy dostawy.

Aby przekierować przesyłkę, która jest już w drodze, postępuj zgodnie z poniższa instrukcją:

DPD
– wejdź na stronę https://mojapaczka.dpd.com.pl/
– podaj numer śledzenia przesyłki – standardowo wysyłamy go do Klientów w wiadomości potwierdzającej nadanie zamówienia,
– kliknij „Wygeneruj kod SMS” i wpisz go w formularzu,
– kliknij przycisk „Znajdź przesyłkę”,
– wypełnij formularz zmiany adresu doręczenia.

InPost Paczkomaty
Niestety usługodawca nie pozwala na zmianę punktu dostarczenia.

Gdy przesyłka z Twoim zamówieniem zostanie nadana otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem oraz linkiem umożliwiającym śledzenie przesyłki od przewoźnika, który został przez Ciebie wybrany podczas składania zamówienia.

Jeżeli nie odebrałaś swojej przesyłki lub z jakiegoś powodu kurier nie dostarczył jej do Ciebie – skontaktuj się proszę z nami (kontakt@bellaborsa.pl), sprawdzimy czy ponowna wysyłka Twojego zamówienia będzie możliwa.

Uwaga: w niektórych przypadkach ponowna wysyłka wiązać może się z koniecznością ponownego opłacenia kosztów wysyłki.

Zwroty

Procedura wymiany zakupionego towaru w Bella Borsa polega na zwrocie towaru i jednoczesnym złożeniu nowego zamówienia.

a) Uzupełnij formularz zwrotu (otrzymałeś go w paczce z zamówieniem), przykładowy znajdziesz również tutaj
b) Zwrotu rzeczy z wypełnionym formularzem dokonaj do 14 dni od otrzymania przez Ciebie zamówienia, na adres: BELLA BORSA Joanna Krajewska-Szurnicka , ul. Ostrołęckich Harcerzy 2/30, 07-410 Ostrołęka
c) Poczekaj na zwrot środków

Termin na odstąpienie od umowy zakupu wynosi 14 dni kalendarzowych.

Załączanie formularza pozwoli nam na sprawne i szybie przetworzenie Twojego zwrotu.

Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza zwrotu, dodaj do zamówienia kartkę z odręcznie napisanym numerem zamówienia/zwrotu.

Zwroty zamówień przetwarzane są w naszej siedzibie. Bardzo prosimy kierować je na adres:

BELLA BORSA Joanna Krajewska-Szurnicka
ul. Ostrołęckich Harcerzy 2/30, 07-410 Ostrołęka

Śledzenie drogi przesyłki umożliwiają systemy firm spedycyjnych. Sklep nie ma możliwości potwierdzać mailowo faktu odbioru przesyłki ze zwrotem.

Sugerujemy, aby do momentu rozpatrzenia Twojego zwrotu zachować potwierdzenie nadania paczki.

Jest ono niezbędne, do ustalenia losów paczki w przypadku gdyby nie została dostarczona na nasz magazyn.

Otrzymane przesyłki ze zwrotami otwierane są według kolejności ich otrzymania. Czas potrzebny na ich przetworzenie wynosi maksymalnie 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu ich dostarczenia do nas.

Środki zostaną Tobie zwrócone zgodnie z wybraną formą rozliczenia w ciągu 3 dni roboczych od momentu zaakceptowania Twojego zwrotu.

Składając zamówienie w sklepie internetowym Bella Borsa ponosisz koszty wysyłki uzależnione od wybranej formy dostawy. Zostaną one zwrócone jeśli dokonasz całkowitego zwrotu zamówienia.

Jeśli zwrócisz jedynie część zamówienia to koszty wysyłki nie są zwracane.

Koszty, które poniesiesz w związku z wysyłką zwrotu do nas także nie podlegają zwrotowi.

Zamówienia

Do czasu opłacenia zamówienia możesz samodzielnie je anulować logując się na swoje konto w sklepie Bella Borsa, a następnie przechodząc do sekcji „Moje zamówienia”.

Jeżeli Twoje zamówienie zostało już opłacone i chciałabyś je anulować, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta (kontakt@bellaborsa.pl).

Procedura wymiany zakupionego towaru w Bella Borsa polega na zwrocie towaru i jednoczesnym złożeniu nowego zamówienia.

Ze względów technicznych i operacyjnych nie jesteśmy w stanie dokonać połączenia złożonych zamówień, niezależnie od tego w jakim odstępie czasu zostały złożone i na jakim etapie pakowania obecnie się znajdują.

Płatności

Przykro nam, iż napotkałaś na problemy w procesie płatności.
Bez obaw! Nie musisz ponownie składać zamówienia – nadal możesz opłacić to, które już złożyłaś.

W tym celu:
⦁ Przejdź do zakładki „Moje konto”, a następnie „Zamówienia”.
⦁ Odszukaj zamówienie, które chciałabyś opłacić.
⦁ Po wybraniu zamówienia zobaczysz stronę, którą widziałaś jako ostatnią w trakcie składania zamówienia w naszym sklepie.
⦁ Wybierz ponownie formę płatności, której chcesz użyć i spróbuj ponownie dokonać zapłaty.

KONTAKT

Nadal masz pytania?