Jak dokonać wymiany zakupionego towaru?
Procedura wymiany zakupionego towaru w Bella Borsa polega na zwrocie towaru i jednoczesnym złożeniu nowego zamówienia.
Jak dokonać zwrotu?
a) Uzupełnij formularz zwrotu (otrzymałeś go w paczce z zamówieniem), przykładowy znajdziesz również tutaj
b) Zwrotu rzeczy z wypełnionym formularzem dokonaj do 14 dni od otrzymania przez Ciebie zamówienia, na adres: BELLA BORSA Joanna Krajewska-Szurnicka , ul. Ostrołęckich Harcerzy 2/30, 07-410 Ostrołęka
c) Poczekaj na zwrot środków
Ile mam czasu na odstąpienie od umowy?
Termin na odstąpienie od umowy zakupu wynosi 14 dni kalendarzowych.
Czy muszę załączyć formularz zwrotu?
Załączanie formularza pozwoli nam na sprawne i szybie przetworzenie Twojego zwrotu.
Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza zwrotu, dodaj do zamówienia kartkę z odręcznie napisanym numerem zamówienia/zwrotu.
Na jaki adres wysłać zwrot?
Zwroty zamówień przetwarzane są w naszej siedzibie. Bardzo prosimy kierować je na adres:
BELLA BORSA Joanna Krajewska-Szurnicka
ul. Ostrołęckich Harcerzy 2/30, 07-410 Ostrołęka
Jak sprawdzić czy dostaliście mój zwrot?
Śledzenie drogi przesyłki umożliwiają systemy firm spedycyjnych. Sklep nie ma możliwości potwierdzać mailowo faktu odbioru przesyłki ze zwrotem.
Sugerujemy, aby do momentu rozpatrzenia Twojego zwrotu zachować potwierdzenie nadania paczki.
Jest ono niezbędne, do ustalenia losów paczki w przypadku gdyby nie została dostarczona na nasz magazyn.
Jak długo trwa rozpatrywanie zwrotów?
Otrzymane przesyłki ze zwrotami otwierane są według kolejności ich otrzymania. Czas potrzebny na ich przetworzenie wynosi maksymalnie 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu ich dostarczenia do nas.
Kiedy otrzymam moje pieniądze?
Środki zostaną Tobie zwrócone zgodnie z wybraną formą rozliczenia w ciągu 3 dni roboczych od momentu zaakceptowania Twojego zwrotu.
Czy otrzymam zwrot kosztów wysyłki?
Składając zamówienie w sklepie internetowym Bella Borsa ponosisz koszty wysyłki uzależnione od wybranej formy dostawy. Zostaną one zwrócone jeśli dokonasz całkowitego zwrotu zamówienia.
Jeśli zwrócisz jedynie część zamówienia to koszty wysyłki nie są zwracane.
Koszty, które poniesiesz w związku z wysyłką zwrotu do nas także nie podlegają zwrotowi.